Kasvava ettevõttena on oluline leida uusi viise, kuidas oma toodet või teenust turul hoida, suurendada bränditeadlikkust ja edendada müüki.
Et püsida õigel teel ja saavutada need eesmärgid, on teie ettevõttel vaja kahte asja: klientideni jõudmist ja nende hoidmist.
Viimastel aastakümnetel on toodete esitused hoo sisse saanud ja näib, et tooteesitlusstrateegiad arenevad pidevalt. Me lahkame kõike alates lihtsatest kauplustes leiduvatest näidistest kuni uue digitaalse ajastuni, kus kasutatakse veebiplatvorme kasutades tõhusamaid tooteesitluse meetodeid.
[—]
As a growing business, it is important to find new ways to market your product or service, increase brand awareness and drive sales.
To stay on track and achieve these goals, your business needs two things: reaching and keeping customers.
In recent decades, product presentations have gained momentum, and product presentation strategies seem to be constantly evolving. We dissect everything from simple in-store samples to the new digital era of more effective methods of product presentation using online platforms.